Strona poświęcona jest pewnemu małemu bohaterowi...

Na imię ma Marcinek, jest pięciolatkiem, a Jego ulubionym daniem jest ryż z jabłkami i z cynamonem.Nie lubi czapek, mycia ząbków i zabaw w pojedynkę...Co zatem odróżnia Go od reszty pięciolatków z podwórka?Marcinek posiada coś bardzo wyjątkowego, bardzo małego, malutkiego...dodatkowego.Coś co nauczyłam się kochać.Mój synek ma jeden dodatkowy chromosom.Zespół Downa nie przeszkodził Mu jednak w zmienianiu świata.Zmienia Go codziennie.

Pamiętajmy-cuda są w Nas.

Wraz z biegiem czasu blog z Marcinkowego zmienił się w bloga rodzinnego...Piszę nie tylko o dzieciach, ale także o tym co w duszy mi gra :)

Kontakt:
@:jozefowicz.anna@gmail.com
GG:4836000
skype:rudeloki
telefon:662762847

lokalizacja: Głogów



wtorek, 10 czerwca 2008

na chwilę..

Kochani ja dosłownie na sekundkę...
Dziś popołudniu wyjeżdżam z Marcinkiem do Wrocławia.
Jutro rano szpital...
Trzymajcie kciuki.


ja i Gabrysia

W niedziele spotkałam się z trzecią księżniczką...ale fajna nastolatka - Gabrysia !
Przyjechała do mnie, aż z Kalisza !
Gabrysia mam 12 lat, i ewidentnie lubi zdjęcia :)
Po mimo rozszczepu kręgosłupa świetnie sobie daje rade - porusza się samodzielnie.
Mama dziewczynki też kobieta Zuch !!!
Miło mi było je poznać...


Gabrysia ! Księżniczka z projektu "Marzenia się spełniają"

Brak komentarzy: