Strona poświęcona jest pewnemu małemu bohaterowi...

Na imię ma Marcinek, jest pięciolatkiem, a Jego ulubionym daniem jest ryż z jabłkami i z cynamonem.Nie lubi czapek, mycia ząbków i zabaw w pojedynkę...Co zatem odróżnia Go od reszty pięciolatków z podwórka?Marcinek posiada coś bardzo wyjątkowego, bardzo małego, malutkiego...dodatkowego.Coś co nauczyłam się kochać.Mój synek ma jeden dodatkowy chromosom.Zespół Downa nie przeszkodził Mu jednak w zmienianiu świata.Zmienia Go codziennie.

Pamiętajmy-cuda są w Nas.

Wraz z biegiem czasu blog z Marcinkowego zmienił się w bloga rodzinnego...Piszę nie tylko o dzieciach, ale także o tym co w duszy mi gra :)

Kontakt:
@:jozefowicz.anna@gmail.com
GG:4836000
skype:rudeloki
telefon:662762847

lokalizacja: Głogów



czwartek, 8 maja 2008

Noc

Bardzo tęsknie za naszym blogiem...
Za przelewaniem tu taje emocji.
Muszę rozsądnie gospodarować czasem.
Bardzo dużo pracuję...zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia...obróbka komputerowa, dzieci, dom...barak snu.
Jestem chwilowo bardzo zmęczona, ale gdy tylko pomyślę dlaczego to wszystko robie - wciąż i wciąż znajduje nowe pokłady energii.
A teraz o czymś istotniejszym :
moi synowie mają się w sumie dobrze.Bartek dopomina się uwagi, a Marcinek jak zwykle pogodny.
Nie dzieje się nic strasznego...
Pani chirurg jest z nami w kontakcie telefonicznym - prawdopodobnie spotkamy się jutro.
Martwi mnie to, że Marcinek bez lewatywy nie zrobi kupki :-(

Musze się pochwalić, że mamy kolejne pomocne dłonie...
Zgłosiła się do nas - piękna młoda dziewczyna, która chce wolontarialnie popilnowywać dzieci:-)
Dziś pierwszy raz została z chłopakami, a ja mogłam spokojnie iść oddać zdjęcia klientom :-)
Super...

Zabawki jakie załatwiła Magda Podkówka trafiły do Marcinkowego przedszkola!

Mój projekt na firmę został przyjęty !
Czekam na telefon, w związki z terminem rozmowy w tej sprawie.


Spokojnej nocy....

Brak komentarzy: