Strona poświęcona jest pewnemu małemu bohaterowi...

Na imię ma Marcinek, jest pięciolatkiem, a Jego ulubionym daniem jest ryż z jabłkami i z cynamonem.Nie lubi czapek, mycia ząbków i zabaw w pojedynkę...Co zatem odróżnia Go od reszty pięciolatków z podwórka?Marcinek posiada coś bardzo wyjątkowego, bardzo małego, malutkiego...dodatkowego.Coś co nauczyłam się kochać.Mój synek ma jeden dodatkowy chromosom.Zespół Downa nie przeszkodził Mu jednak w zmienianiu świata.Zmienia Go codziennie.

Pamiętajmy-cuda są w Nas.

Wraz z biegiem czasu blog z Marcinkowego zmienił się w bloga rodzinnego...Piszę nie tylko o dzieciach, ale także o tym co w duszy mi gra :)

Kontakt:
@:jozefowicz.anna@gmail.com
GG:4836000
skype:rudeloki
telefon:662762847

lokalizacja: Głogów



środa, 22 października 2008

Za Górami za Lasami ... w Głogowie




Witajcie!


Wiem wiem, wiele dni ciszy...




Zaczne może od tego, że synki mają się dobrze. Bartek uczęszcza do pierwszej klasy, a Marcinek ma nowy ośrodek rehabilitacyjny.




Co się działo przez te tygodnie?




Na wakacje niestety nigdzie nie wyjechaliśmy- musiałam skoncentrować się na pracy (firmie).


Inwestycje wymagają spłat i nie ma sznas na jakieś zwolnienie tępa.




Za oknem zrobiło sie szaro, i zaczęło mi brakować nieco bloga, ale...


ale na wszystko brakuje mi czasu.




Nasze życie zmieniło się mocno - bardzo mocno.




Mam cichy plan oddzywać się czasem, choćby dla przyjaciół Marcinka...


Pozdrawiamy wszystkich bardzo serdecznie - trzymajcie kciuki za nową rehabilitacje, za wyniki w nauce w pierwszej klasie , oraz za moją siłę walki z przeciwnościmai.


Ps : dziękuje wszystkim serdecznie za listy - niestety nie dysponuje już pocztówkami.

2 komentarze:

PsotekPaprotek(C) pisze...

Hohoho! Jaki piękny pierwszak!

Uściski i gratulacje!

PsotekPaprotek(C) pisze...

Halo halo - co tu tak cicho?????