Strona poświęcona jest pewnemu małemu bohaterowi...

Na imię ma Marcinek, jest pięciolatkiem, a Jego ulubionym daniem jest ryż z jabłkami i z cynamonem.Nie lubi czapek, mycia ząbków i zabaw w pojedynkę...Co zatem odróżnia Go od reszty pięciolatków z podwórka?Marcinek posiada coś bardzo wyjątkowego, bardzo małego, malutkiego...dodatkowego.Coś co nauczyłam się kochać.Mój synek ma jeden dodatkowy chromosom.Zespół Downa nie przeszkodził Mu jednak w zmienianiu świata.Zmienia Go codziennie.

Pamiętajmy-cuda są w Nas.

Wraz z biegiem czasu blog z Marcinkowego zmienił się w bloga rodzinnego...Piszę nie tylko o dzieciach, ale także o tym co w duszy mi gra :)

Kontakt:
@:jozefowicz.anna@gmail.com
GG:4836000
skype:rudeloki
telefon:662762847

lokalizacja: Głogów



sobota, 23 sierpnia 2008

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Wiesz.
Przypadkowo tu trafilam.
nie mam pieniążków żeby przesłać, jeszcze sama nie zarabiam..
ale... chyba uswiadomiłam sobie że tak naprawdę przedtem zanim tu trafilam nie poznałam, nie widziałam tak prawdziwej miłosci jaka z Was emanuje! To piękne, jesteś zadziwiająco silną osobą i masz cudwone dzieciaki. Mimo ze Was nie znam pozwalasz poczuć siłe tego uczucia do Marcinka, pozwalasz zrozumieć sens miłosci. Podziwiam Cię.
Życzę Całej waszej rodzince ogromu Ciepła, samych słonecznych dni :)