Strona poświęcona jest pewnemu małemu bohaterowi...

Na imię ma Marcinek, jest pięciolatkiem, a Jego ulubionym daniem jest ryż z jabłkami i z cynamonem.Nie lubi czapek, mycia ząbków i zabaw w pojedynkę...Co zatem odróżnia Go od reszty pięciolatków z podwórka?Marcinek posiada coś bardzo wyjątkowego, bardzo małego, malutkiego...dodatkowego.Coś co nauczyłam się kochać.Mój synek ma jeden dodatkowy chromosom.Zespół Downa nie przeszkodził Mu jednak w zmienianiu świata.Zmienia Go codziennie.

Pamiętajmy-cuda są w Nas.

Wraz z biegiem czasu blog z Marcinkowego zmienił się w bloga rodzinnego...Piszę nie tylko o dzieciach, ale także o tym co w duszy mi gra :)

Kontakt:
@:jozefowicz.anna@gmail.com
GG:4836000
skype:rudeloki
telefon:662762847

lokalizacja: Głogów



poniedziałek, 26 maja 2008

Fotoreportaż z akcji w Bytomiu / Juwenalia/ale się nawzruszałam...FAJOWO ! Dziekuje Krzysiowi i reszcie !












2 komentarze:

PsotekPaprotek(C) pisze...

Brawo dla organizatorów, wspaniała akcja :-)

mała_gosia pisze...

Ja też gratuluję!!!!! fajnie, że jednak są ludzie z prawdziwymi serduchami! wiem to bo sama mam z takimi do czynienia :) Ania, chłopaki-trzymajcie się!