Strona poświęcona jest pewnemu małemu bohaterowi...

Na imię ma Marcinek, jest pięciolatkiem, a Jego ulubionym daniem jest ryż z jabłkami i z cynamonem.Nie lubi czapek, mycia ząbków i zabaw w pojedynkę...Co zatem odróżnia Go od reszty pięciolatków z podwórka?Marcinek posiada coś bardzo wyjątkowego, bardzo małego, malutkiego...dodatkowego.Coś co nauczyłam się kochać.Mój synek ma jeden dodatkowy chromosom.Zespół Downa nie przeszkodził Mu jednak w zmienianiu świata.Zmienia Go codziennie.

Pamiętajmy-cuda są w Nas.

Wraz z biegiem czasu blog z Marcinkowego zmienił się w bloga rodzinnego...Piszę nie tylko o dzieciach, ale także o tym co w duszy mi gra :)

Kontakt:
@:jozefowicz.anna@gmail.com
GG:4836000
skype:rudeloki
telefon:662762847

lokalizacja: Głogów



czwartek, 29 maja 2008

Czwartkowo - festynowo







Witajcie.
Winna jestem kila zaległych informacji.

1. Od Pani Ani dostaliśmy 3 pary kolczyków na licytację dla małego - są śliczne.Niedługo je ofotogrfuje i wystawie na aukcję.

2.Nutridrinki są już u nas! W zasadzie to trochę inne preparaty, takie specjalne dla dzieci - nazywają się "Nutrini".To produkty lecznicze, przeznaczone do specjalnych celów żywieniowych.Wolne od glutenu i laktozy.



3. Miałam dziś swój wielki dzień - byłam na rozmowie w sprawie dotacji na firmą.Spisałam się na 6 :))))

4.Za tydzień w środę mamy z Marcinkiem kontrole u profesora Bagłaja.Jestem ciekawa co powie na przepuklinę i nie gojącą się rane przy wejściu do gastrostomi...

Jeśli znajdziemy nocleg we Wrocławiu będziemy 2 dni .

5.Dzień dziecka zaplanowany także na stolicę dolnego śląska ( impreza integracyjna).

6. Wczoraj było zebranie w Bartka przyszłej szkole - będzie chodził do dwujęzycznej podstawówki, ale jego klasa będzie miała profil niemiecki.Oj dużo emocji...

7. Za to dziś w przedszkolu Bartka był festyn rodzinny...synek wygrał ze mną we wszystkich konkurencjach - łobuz !Marcinek wszystko obserwował. Jutro impreza rodzinna u Marcinka...tzn. w jego przedszkolu.

8. Szaleństwo !!!

9. Wspomniałam, że mamy fajne życie?

Brak komentarzy: