Strona poświęcona jest pewnemu małemu bohaterowi...

Na imię ma Marcinek, jest pięciolatkiem, a Jego ulubionym daniem jest ryż z jabłkami i z cynamonem.Nie lubi czapek, mycia ząbków i zabaw w pojedynkę...Co zatem odróżnia Go od reszty pięciolatków z podwórka?Marcinek posiada coś bardzo wyjątkowego, bardzo małego, malutkiego...dodatkowego.Coś co nauczyłam się kochać.Mój synek ma jeden dodatkowy chromosom.Zespół Downa nie przeszkodził Mu jednak w zmienianiu świata.Zmienia Go codziennie.

Pamiętajmy-cuda są w Nas.

Wraz z biegiem czasu blog z Marcinkowego zmienił się w bloga rodzinnego...Piszę nie tylko o dzieciach, ale także o tym co w duszy mi gra :)

Kontakt:
@:jozefowicz.anna@gmail.com
GG:4836000
skype:rudeloki
telefon:662762847

lokalizacja: Głogów



piątek, 30 maja 2008

:)




Oficjalnie informuję, że dostałam dotacje na firmę :)


Wraz z temperaturą wzrasta aktywność...
Byłam dziś na imprezie (święto rodziny) w Marcinkowym przedszkolu...
Było miło :) Pogadałam sobie z innymi mamami, a nawet brałam udział w przeciąganiu liny (mamy wygrały z personelem).

Jutro wyjeżdżamy do Wrocławia - całą trójką :)
Wracamy w niedziele wieczorkiem :)

W życiu piękne są tylko chwile, łapmy je...

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

GRATULUJę FIRMY ANIU!!TRZYMAM KCIUKI ZA JEJ DALSZY ROZWóJ.MIKA